COMPTABLE, FISCAL I FINANCERA
Assessorament comptable:
-
Confecció dels llibres oficials de comptabilitat
-
Registre de factures emeses i rebudes
-
Registre de Tresoreria
-
Legalització dels llibres oficials de comptabilitat en el Registre Mercantil o Registre de Cooperatives
-
Confecció i dipòsit al Registre Mercantil dels comptes anuals
-
Seguiment i interpretació dels estats financers amb el corresponent informe econòmic financer.
-
Suport en la implantació de programes informàtics de comptabilitat de costos a l’empresa, pel millor control i planificació pressupostària.
Assessorament fiscal:
-
Planificació fiscal.
-
Preparació i presentació de declaracions tributàries.
-
Assistència davant d’inspeccions fiscals.
-
Tramitacions d’expedients davant de l’Administració tributària (gestió, recaptació, etc.).
-
Recursos de reposició i reclamacions econòmic-administratives als tribunals econòmics administratius.
-
Donacions i herències. Càlcul de l’impost a pagar i preparació de la documentació necessària per a elevar a públic davant Notari de les operacions
Assessorament financer
-
Estudi de projectes d'inversió
-
Plans de viabiliatat
Operacions mercantils
-
Constitució i dissolució de tot tipus de societats.
-
Altres operacions mercantils (ampliacions i reduccions de capital, nomenaments i cessaments de càrrecs, fusions i escissions).
-
Tramitació de les escriptures notarials derivades de les operacions anteriors.
Altres
-
Obtenció de notes i certificats del Registre de la Propietat i del Registre Mercantil.
LABORAL
La gestió laboral compren:
-
Consultes, comunicació de las novetats legislatives, altes d’empreses en matèria laboral, altes i contractes de treballadors, rebuts de salaris i endarreriments, preavisos de venciments i, liquidacions.
-
La confecció i presentació dels comunicats de malaltia o accident davant els organismes corresponents.
-
La confecció i entrega o presentació de les declaracions trimestrals o mensuals i anuals de retribucions y retencions (mod. 111 i 190), amb el corresponent certificat de retribucions i retencions fets per l’empresa a efectes de la declaració del IRPF.
-
Assessorament en prevenció de riscos laborals, vigilància de la salut i protecció de dades.
En matèria de assessoria jurídic-laboral portem a terme:
-
Intervenció en matèria de sancions, acomiadaments, expedients de regulació d’ocupació, modificació de condicions laborals, realitzant l’estudi preliminar, desenvolupament i execució, en cada cas, actuant en conciliacions administratives i actes judicials, així com inspeccions laborals.
-
Realització d’un control Periòdic de totes aquelles matèries que puguin incidir en responsabilitat per l’empresa, per estar incloses dins de la Llei d’infraccions i sancions de l’ordre social, tant amb els seus continguts formals, com materials.
Altres Gestions:
-
Inscripcions al REA (Registre d’empreses acreditades), en el sector de la construcció i FLC.
-
Apertures de centres de treball.
-
Gestió per a l’ obtenció de la signatura digital, als efectes de poder gestionar diferents tràmits.
-
Assessorament, gestió i pre-càlcul de prestacions (invalidesa, jubilació..)
-
Tràmits en matèria d’Estrangeria davant la Generalitat i la Subdelegació del Govern.
-
Tràmits davant a la Direcció General de Tràfic. Transferències de vehicles.